piątek, 9 lutego 2018

Strach się bać😖

Tłusty czwartek to powinnam zjeść pączka .A wcale ,że nie ja opcja faworkowa !
Bardzo lubię pączki ale ile ich można zjeść ? A faworki to co innego ,ja sztuk nie liczę ,niestety a raczej -stety "pokusiłam " się na dwa talerze i jeszcze nie skończyłam .Kolacja już odmienna od słodkości ,ŚLEDZIE które też uwielbiam 😋i makrela ,mniam,mniam .I like this 😋
Dziś powtórka rano kawa i faworki ,a na obiad ,i kolację śledzie !
Muszę zostawić kilka Bartkowi ,hmm to będzie trudne !😏

-jedna z kości długich ?
-ramienie
Zdolny ten mój syn 😏
albo
-Antek co było na obiad w szkole ?
-ziemniaki albo kartofle ,bo nie wiem i chleb
-😖😖
Czym oni go w szkole karmią ?!

Choć tak słodko z nim nie jest ,o nie ,czasem potrafi dać w kość .Oczywiście krzyczy ,my też i są kłótnie ,i -"ja nie jestem dzieckiem ,ja jestem młodsza młodzież !" 😠
Ktoś będzie musiał to przetrzymać😏! Rozpoczęło się dojrzewanie 👺🤭


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz