wtorek, 19 lipca 2016

Odebrałam badania i wyniki się poprawiły .ALT56 ,AST 36 ,GGTP 122 ,Wysokie jeszcze ale tendencja spadkowa ,więc na razie ok.
Nadal mam brać essentiale i ostropest bo to działa ,może wystarczy .Za dwa tygodnie powtórka badań i zobaczymy:)

Każde wyjście z domu to dla mnie stres .Przeżywam to jak ludzie się na mnie patrzą ,jak komentują-patrz pani taka młoda ,a jak chodzi . Brrr
Nie cierpię tego . :(
Nie którzy nie rąbią draki -po prostu jest pani chora ale nie epatuje tym .
I to mi się podoba ,taką reakcję nie mogę powiedzieć,że lubię ale nie przeszkadza mi .

Córcia przyjechała ale do domu jeszcze nie .Pojechała zwiedzać Gdańsk ,będzie jutro .Wolne ma ,aż 10 dni .Ciekawe ile spędzi ich w domu ? Przecież najpierw znajomi ,koledzy ,koleżanki ,a rodzice ....później . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz