sobota, 30 lipca 2016

Over and over .:)
Syn słucha tego ciągle ale ja też to lubię ,a jeszcze jak mały śpiewa niby po francusku :) super :)

Myślałam ,że będę miała zakwasy bo wczoraj przeszłam chyba ze 300 metrów ale nie .
Jak opuszczałam szpital i czekałam na męża ,a on stał w korku to postanowiłam ,że wyjdę i poczekam ma niego na dole .Zjechałam windą i zaczęłam iść ,i szłam po 100 metrach szłam dalej ,a po nie wiem dokładnie ilu szłam jeszcze .Doszłam do wyjścia  i zadzwoniłam do męża ,rozbeczałam się ze szczęścia ,że doszłam prawie do wyjścia .
-widzisz ,mówiłem ,że możesz !
Sama w siebie nie wierzyłam ,jednak rowerek naprawdę pomaga ,wzmacnia nogi nadal będę nim jeździła .A może lek zaczyna działać? No coś się ruszyło ale jak się znów za wcześnie ucieszę >? Ostrożnie  ,na razie bardzo ostrożnie !

"Możesz więcej niż myślisz,że możesz !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz