niedziela, 5 lutego 2017

Antek najprawdopodobniej będzie miał wycinane migdały ,tak powiedział lekarz na wizycie .Z Eweliną nam się udało ,też miała mieć zabieg ale się nie zgodziliśmy ,jak będzie z Antkiem ?
Wiadomo nie chcemy ,zawsze jakieś ryzyko istnieje ,w końcu zabieg przeprowadzany jest pod narkozą .
Podobno migdał odrasta i nie ma sensu ten zabieg .Nie wiem myślimy , jeszcze czeka Antka wizyta w szpitalu i teraz branie leków .

Bartek wczoraj był ze swoją"koleżanką" na studniówce -u niej -on za rok (technikum) .Jak się pytałam jak było- Fajnie 😎 -i tyle .Się dowiedziałam , -taka ciekawa jesteś 😟?
Pół niedzieli przespał ale i tak w tym dniu nic lepszego do głowy nie przychodziło.Ja też się zdrzemnęłam .Nic mi nie przeszkadzało .Telewizor grał ,rozmawiali ,skoki oglądali ,a ja spałam .
Dopiero teraz lepiej mi się zrobiło ,bo tak czułam się jak... 👾

Kiedy ja w końcu zacznę z mężem wychodzić ,zawsze sam : do kościoła  sam ,na zakupy sam ,sprawy w urzędach załatwić sam .Już się wkurza ,chciałby ze mną chodzić .Może jak się cieplej zrobi ,dopiero .😌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz