środa, 22 lutego 2017

Życie z trzema facetami nie jest -łatwe? Nie no Emil to sprząta ,gotuje jest super ale ci dwaj młodsi .Czasem ręce i nogi opadają 😁Tak potrafią dać w kość ,że sama już nie wiem czy ja to ja 😂
Ciuchy leżą wszędzie i oczywiście nie są do prania ,a jak nie wypiorę to jest pretensja ,że - leży już tydzień i nie uprałaś !
Szafek i szuflad nie zamykają ja krzyczę ale to jak grochem o ścianę .A właśnie -ścianę -ostatnio jak zwykle😈 Antek skakał i niefortunnie położyłam się na łóżku gdzie właśnie miał wylądować i z całej siły ,piętą trzasną w ścianę ,aż ta się wzięła i wgięła .Po prostu jest dziura w ścianie w pokoju .Myślałam ,że może poduszką zakryje i nie będzie widać ,nie udało się .
Rama od obrazu też nie wytrzymała ,Antek trenował strzały i tak kopnął,że piłka tylko śmignęła przy mojej głowie i uderzyła w ramę .Tylko zatrzeszczało ,rama wisi na "włosku" no i trzeba kupić jakiś klej .😕Na drzwiach od szafy przykleili plastelinę i strzelają ,jak się uda im w nią trafić mają punkt  .
A my z Emilem tylko zęby zagryzamy ,nie długo to już nie będzie czego zagryzać 😂😂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz