poniedziałek, 20 lutego 2017

Ta piosenka mnie "opętała" .W nocy budziłam się i "śpiewałam" rano też i teraz nie mogę się skupić ,bo słowa piosenki krążą mi w głowie "żegnaj , wyprowadź się z mych snóóów" 🎶 i tak cały czas te same słowa na okrągło
Ja lubię muzykę ,żeby nie było .To jest mój przyjaciel ,a raczej przyjaciółka .Ona jest zawsze kiedy jej potrzebuję ,gdy mam dość nie gniewa się i milknie ale jest blisko ,bo mogę jej potrzebować .Potrafi się dostosować do mojego nastroju ,wie kiedy musi grzmotnąć czymś co mnie "wyprostuje" ,a kiedy wolę posłuchać czegoś spokojnego ,melancholijnego .
Muzyka łączy pokolenia -banał ! ale jakże prawdziwy .
Każdy z nas lubi słuchać czegoś innego ale możemy w tym "innym" coś znaleźć dla siebie .Np.córka lubi troszkę mocniejszą -jak to mówią młodsi -nutę ! Chłopaki jeszcze coś innego .


Czasem gdy rozmawiamy z córcią i w tle leci jakiś kawałek ona się pyta -co to ? kto śpiewa ? albo Antek wynajdzie coś -o ,to jest fajne ,weź głośniej !😁 albo  -przycisz to ,nie podoba mi się 😬

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz