niedziela, 19 lutego 2017

Pan doktor prof.👲😁wspomniał o komórkach macierzystych .To nie to samo co przeszczep szpiku ,szukam jakiś info w necie i cały czas wyskakuje mi jedno ,żę tylko w Katowicach ale prof, mówił ,to dwie różne sprawy .Przeszczep jest całkowicie refundowany ,ą komórki opłaca pacjent i jest to koszt około 60,000 zł. 😑
Podobno jest to na razie w fazie eksperymentu ,więc wyniki nie są jasne ale jak bym ewentualnie miała chęć no to chyba bym się kwalifikowała .
Chęć to bym miała ,przecież do stracenia za wiele nie mam , a mogłabym wygrać zdrowie .
Ale jest duuuuże ale nie mam takich pieniędzy i nigdy nie miałam .
Także tak pomarzyłam i na tym się skończyło 😀😖
Mowa była jeszcze o satiwexe i tak kombinujemy z mężem ,gdyby córka mogłaby kupować w Anglii ?.Tylko czy tam jest refundowany ? Ciekawe co trzeba by było zrobić żeby uzyskać receptę akceptowaną tam ?
Matko jak mnie boli ....tyłek i jak to powiedzieć ,skóra na nogach .Powiedziano mi ,że jest przeczulica skórna ,kazano łykać wit. B i tyle .Ponoć ma to związek ze stwardnieniem ,po sterydach przeszło ale wróciło i jest bardzo nieprzyjemne 😢

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz