piątek, 17 lutego 2017

Wysłałam  ,to znaczy mąż wysłał mój wniosek na zapotrzebowanie w wyroby medyczne lub na wyroby (jakoś tak)😄.Przecież doczytałam dopiero ,że wniosek żeby był zrefundowany  musi być zarejestrowany i podstemplowany przez NFZ czyli w moim przypadku to  Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia .Wysłałam do Warszawy można do Siedlec ale pierwszy adres wpadł mi do Warszawy więc padło na nią .
Dzwoniłam ,szukałam ,pytałam się i myślę ,że będzie dobrze .Człowiek się uczy jak wiadomo całe życie .
Antek ma ten migdał przerośnięty ,co będzie ?
Chociaż badania wyszły mu dobrze ,morfologię i CRP miał zrobioną .Z żyły mu krew pobierali ,aż mnie boli jak sobie pomyślę .Mnie mogą kuć ale o męża i dzieci się boję .😞

Znalezione obrazy dla zapytania bać się o bliskich cytaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz