czwartek, 20 kwietnia 2017

Chyba magnez !

Wczoraj ,jak pisałam chodziłam często do łazienki .
Za którymś razem ,(nie pamiętam 15-a może 20 )zobaczyłam kotka śpiącego na dywaniku w tejże łazience .
Wchodzę i pytam się (ja ze zwierzętami rozmawiam ,dar taki mam😂)--dzień dobry ,mogę wejść ?
Kot jak mnie zobaczył ,oczyska wybałuszył 👀 i zwiał ,tylko się za nim zakurzyło.
Ma się ten zwierzęcy magnetyzm (chyba magnez ),tylko mój i kota w jedną stronę skierowane,te magnesy 😂

Do miasta pojechałam wczoraj .Miałam dosyć tego siedzenia w domu ,pęcherz troszkę się uspokoił (2 godziny wytrzymał) i Antka na trening zawieźliśmy .Mieliśmy jeszcze do sklepu z rowerami zajrzeć -to znaczy Emil -ale zamknięty był .😡
Firma w której kupiłam rower odpisała , że oczywiście kupię u nich napęd za 2300 zł,z montażem 2400zł .👀 (Myślałam ,że się pomylił ale nie .)Rower gotowy już z napędem kosztuje od 3950 zł do 4500 zł .
A może ktoś z Was ma napęd do roweru i sprzeda bo już nie potrzebuje ????????😊😊

Mogłabym do PFRON się zgłosić tylko ,że ja już chciałam żeby mi pomogli podjazd dla wózka i chodnik zrobić .Tak mnie załatwili .Ogólnie  mam przykre doświadczenia z nimi .
Chociaż przemyślę ,może spróbuję jeszcze raz .

Zapisałam się w końcu na rezonans ,na 21 lipca .


Zdjęcie użytkownika Bez cenzury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz