środa, 26 kwietnia 2017

[[[[ cała ja

Zrobiłam dziś na śniadanie :1 jabłko ,1 szklanka wody (ja dałam przegotowaną) , 1 łyżeczkę miodu ,zmiksowałam ,później dodałam siemię i nasiona chia .
Smak ,? Czuć jabłko ale rozwodnione ,glutowate ,nasiona ? lekki posmak
Może być ,coś podobnego i tak pijemy z mężem .Siemie lniane parzymy ,pijemy już od dłuższego czasu .Taki nasz codzienny rytuał ,zamiast kawy .😃
Nie chodzi mi o zrzucenie wagi ale jelita jak oczyszczę,ok
Blender dostałam ,bardzo dziękuję 😁😁

W nocy coś tarabaniło na górze myśleliśmy ,że to koty .Rano Emil poszedł sprawdzić i zobaczył ,biedną srokę która weszła przez uchylone okno ale wyjść już nie potrafiła .Wczoraj skakały po tarasie  -one tak śmiesznie chodzą😁- Antek wystawił miskę kota z jedzeniem i do niej przychodziły .Jedna zaglądała przez okno ,wyglądała uroczo przekręcając główkę .(prawie jak pies) .A właśnie z psem lubią się drażnić ,podbierają mu jedzenie z miski i uciekają ,a on je goni .😁

Znów zapomniałam tytułu😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz