sobota, 29 kwietnia 2017

:-o

Mieliśmy małą awarię.U sąsiadów popsuło się światło ,przyjechali panowie z elektrowni i wyłączyli światło wszędzie .Komputer był akurat włączony i jak już włączyli prąd nie można było go uruchomić .To znaczy włączył się ale dziwnie bardzo i konfigurowało się coś kilka minut ,a później wyskoczył napis"barak połączenia z internetem ".
Mała panika -jak to ,co teraz będzie ? Długi weekend  ,a my bez internetu .Rozumiem gdyby ładna pogoda była to byłoby co robić ,a tak ? Przecież nikt nie pracuje to gdzie ja zadzwonię ?
Dziś od rana Antek podejmował próby uruchomienia komputera
-teraz to już na pewno będzie ,bo gwiazdka się świeci !😁i zaraz -nie ma ,nic nie działa!,co za dziad ! 😭mamo !!!!!!!!!😭😭
-Antek !? -daj ja spróbuję 💪
Poprawiłam kabelki z tyłu komputera ,włączyłam ......i działało 💫
-Antek jest!
-tak! nie wierzę ! jak to zrobiłaś ?????😤
-mówiłam Ci ,że mama duuuuuuuużo potrafi 😗💪💃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz