niedziela, 27 listopada 2016

Jestem ,wróciłam .Uznałam ,że lepiej nie będę pisała ,bo nie chciałam "pluć jadem" ani narzekać .

-mamo wiesz kim była Wanda Rutkowska  ,Mieszko । nie był królem ,tylko księciem ,a w Warszawie to widzieliśmy kolumnę z jakimś królem i jak podniesie miecz to będzie wojna na razie co rok unosi mu się miecz o 1 mm , mamo co to jest przemienność dodawania ? - możesz dodać 27+3 i 3+ -i tak mam źle ,tato dałeś psu ,a kiedy pojedziemy na basen ? musimy pojechać po nowe baterie bo te już kiepsko działają i samochód nie skręca mi w lewo ,najgorsze już przede mną -chyba dopiero -tak dopiero przede mną -czyli ? -dentysta muszę iść do dentysty  jedziemy do babci ? a kto przyjeżdża do nas niedzielę ? Bartek ,a Ty wrócisz i na komputer ! Właśnie kiedy mam trening ?
-Antek ,Antek wolniej !
-to wszystko taty wina !
-jak to taty wina ,co tata ma wspólnego z tym ,że mówisz jak nakręcony?
-bo tata źle obciął mi pępowinę  jak się urodziłem i dlatego jestem taki pokręcony !😜
😮😲😵
To wszystko mówił na jednym wdechu (ja stawiałam przecinki) .Niewiarygodne !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz