sobota, 24 czerwca 2017

Znów tytuł , nie nauczę się 😄


Byłam u fryzjera ,Agnieszkę znam od dawna bardzo się zaprzyjaźniłyśmy

(*zauważyliście ,że głównie moje  przyjaciółki ,koleżanki mają na imię - Agnieszka ?,no oczywiście mam jeszcze inne, o innych imionach ale tych 😗jest najwięcej )  teraz do niej "fryzować się " jeżdżę .Mam blisko ,i zawsze możemy pogadać .Nasi synowie to też dobrzy kumple ,a i mężowie się kolegują  . Matko prawie jak wielka rodzina 😖.W każdym razie lubimy się 😘
Pozwolono mi przy komputerze usiąść .Od rana oblegany .

Bartek schudł na mojej kuchni w szoku jestem jak to możliwe ??????? jak do tego doszło ??????😕
- Oj matula ,więcej gotuj 😒lepiej nie musisz ,tylko więcej 😉
- dobra sportowiec jesteś !!!! Widzisz co zrobiło żarcie na mieście?
- 🙎🙅

Nasze "latosie"😉 ,dużo nie będzie i drobne .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz