środa, 7 czerwca 2017

tak ,tak 😉

Ewelinka kupiła Antkowi xbox one i nie możemy go podłączyć .Szukamy z Emilem w internecie jakiejś wskazówki i pękamy ze śmiechu .Te nazwy są tak nowoczesne ,nie mam pojęcia kto je wymyśla ale chyba robi to nazłość .😜np.: konfigurowanie fizyczne ,(to jeszcze ogarniam) ,pin , opisuje w chmurze dane ,szpety z PS ,wsteczna kompatybilność , gamepad albo Proces instalacji zatrzymuje się na poziomie 0% lub zbliżonym podczas próby zainstalowania gry na konsolę Xbox One z dysku. (musiałam wkleić bo nie zapamiętałam ) .😁
Rozumiem ,że dla innych jest to czytelne niestety my musimy pooowoli .Załapiemy o co chodzi ale to chwilkę potrwa😉

Znalazłam inną stronę do nauki angielskiego ,oczywiście trzeba sobie kupić ale ja tylko tak się chciałam sprawdzić .Powiem Wam , że coś tam umiem na poziomie podstawowym oczywiście ( aż tak zdolna nie jestem żeby wszystko ) .Kilka razy kazali mi się jeszcze pouczyć 😒  .Będę próbować ,dam im tą satysfakcję !👍

Antek mi dziś podpadł !!!!!! Karę już dostał ,za wiele to on sobie z tego nie robi 👹 .Matko ile cierpliwości potrzeba do wychowania dzieci ,czasami nie dajemy rady .,
😢😳😴

Idę bo "Wikta "czeka ,książka , nie czytałam od soboty .
Oj Kaśka ,weź się za siebie 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz