piątek, 16 czerwca 2017

😁 Ups znów zapomniałam o tytule 😁

Nie było internetu ale i czasu nie miałam ,jeździliśmy do mojej mamy . Emil remontuje jej kuchnie ,a ja siedziałam z babcią .Gadałam z nią
-(babcia) dzwoni mi w uchu
- pewnie trąbią,że bogata będziesz 😁(ja)
- o nie na badania to ja już nie pójdę !!!!😬
- 😳
I tak było przez większość czasu ,bo babcia głucha i słyszała chyba co chciała 😉
- babciu to my idziemy ,przyjedziemy jutro
- 😁😁co ona mówiła ???? jakie mydło ???

A co do internetu ,to zrobił go Emil on mnie nie przestanie zaskakiwać .Prawdziwy człowiek renesansu !
W każdej sytuacji potrafi się odnaleźć ,jeśli akurat potrzeba jest fachowca od remontu -jest Emil ,potrzeba kucharza -jest Emil ,potrzebny weterynarz ,bo zwierzątko choruje i potrzebny zastrzyk albo coś jeszcze - jest Emil ,komputer nie działa - jest Emil ,nawet fryzjerem był .On nic nie musi ,jemu wszystko przychodzi ot tak ,po prostu .Jeszcze nie rozbrajał bomby ! Nie choć kiedyś opowiadał jak z kolegą znaleźli w lesie nie wybuch lub nie wypał coś takiego 😉i kombinowali ,teraz to mu ciarki przechodzą jak sobie to przypomni ,Że nic im się nie stało to cud !😱

Oczywiście dostałam burę od Bartka
- mamo ty wyprałaś moje ciuchy na trening ?!
- tak ,a co 😁?
- coś ty zrobiła ,ja za chwilę wyjeżdżam na trening i co teraz ?!!!!!!!!!
-no myślałam ......😀
- no to nie myśl !!!!!! co ja mam teraz zrobić ?!😠
- 😕😖😵nigdy więcej ,teraz się do nich nie dotknę ,nawet jak będziesz mnie prosił 😠
 - i dobrze !!!!!!

- mama to nie będzie już jadła 😁
- a to dlaczego ?
- przecież masz " radaman "😁, a szkoda pizza będzie 😁
- nawet pomylić się nie dadzą 😦

Przepraszam to miało być ramadan ale ja oczywiście muszę przekręcić .Nie była bym sobą ! Jeszcze raz przepraszam nikogo nie chciałam obrazić 😁
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz