niedziela, 18 czerwca 2017

CEL SZCZEGÓŁOWY

Dostałam znów informację ,że coś tam się dzieje z moim numerem KRS .Wiem ,bo pisałam do Fundacji żeby uczulać każdego chcącego mnie wesprzeć o tym ,iż "KAŻDY CHCĄCY MNIE WESPRZEĆ CZY TO 1% CZY DAROWIZNĄ MUSI PODAĆ NAZWĘ FUNDACJI  "FUNDACJA AVALON,  I TO JEST BARDZO WAŻNE !!!!! CEL SZCZEGÓŁOWY  ! KARCZMAREK 2794 !!!
Bez wpisania mojego nazwiska i numeru pieniądze zostaną przekazane Fundacji , a ona przekaże innej osobie albo przeznaczy na inne cele Fundacji .
Oczywiście mogłabym je "odzyskać" tylko jeśli znałabym darczyńcę lub kwotę !
Proponuję wejść na stronę Fundacji gdzie się znajdują wszystkie informacje .Na górze mojego bloga jest stronka " Jestem podopieczną Fundacji "  ,jak wejdziecie wszystko będzie jasne 😁.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz