środa, 21 czerwca 2017

Myto

Z babią jest coraz lepiej .Miałam czarne myśli ale idzie ku lepszemu .
Coraz lepiej chodzi ,już próbuje sama do łazienki ale jeszcze pomocy wymaga .Jak ją prowadzą to  -babciu wolniej ,babciu poczekaj gdzie tak pędzisz ?!
Ona laseczkę złapie i zasuwa .Apetyt ma nie mały -Barbara jeść ,Barbara głodna jestem (Barbara to moja mama ).
Na kolacje mama zrobiła pizzę ,Antek chciał daliśmy babci zjadła zadowolona i jeszcze coś zjeść chciała .😃Wygląda o niebo lepiej niż chociażby dwa tygodnie temu .Gazety ogląda ,czytać to bardzo nie może ,bo słabiej widzi .
Zaczyna już dyrygować co będziemy oglądać w telewizji ,jak się jej nie podoba to - przełącz to ja tego nie lubię albo teraz będą "Rozdarte serca" lubię ten film ,włącz  !!!!!
A nie mówiłam ,że to siłaczka !!!!!!!!👵💪💪

Zaczęły się pytania - a gdzie na wakacje wyjeżdżacie ???
- a my to ,chyba ...nigdzie 😕ewentualnie na taras😡
Chociaż obiecałam Antkowi ,że jak będę miała wózek to pojedziemy do Łazienek ,może do Bałtowa ,tylko kurczę jeszcze łazienkę będę musiała wziąć ,bo se nie poradzę 😉

Chciałam na akupunkturę jechać ,już się zapisałam do Mińska ale jeszcze jedno pytanie - czy są u państwa schody ,a może jest winda ?
pani łamaną polszczyzną -nie ma wind , gabinet się na drugim piętrze .
- aha to dziękuję .
Tak się kończy duża część rozmów .

Buuuuuu telefon mi do k....a do sedesu wpadł ,co ja teraz zrobię 😢

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz