środa, 31 sierpnia 2016

-Co porabiasz ?
-Gotuję ,sprzątam ,piorę .Nawet przeziębienie musiało się wycofać,bo ja przecież nie mam czasu chorować !!
Tak to jest jak wakacje tak nieoczekiwanie i szybko się kończą ,a my jak zwykle nie przygotowani .:)
Jutro początek szkoły ,a mały zarośnięty -trzeba do fryzjera ,ubrać nie ma się w co -bo wszystko za krótkie .A gdzie jakaś wyprawka ? No gdzie ,w sklepie !
Wpadliśmy w lekką panikę .Ale damy radę ,no bo kto jak nie my !!!!!!
Mąż z małym na zakupach ,ja żądze w kuchni .Obiad zrobiłam ,a przy tym bałagan taki ,że klękajcie narody ale moja sztuka wymaga poświęceń !
Ogarnęłam co mogłam ,syn starszy troszkę mi pomógł po moich piii...prośbach !
Szykował się ,bo na mecz jechał ,więc wszystko robił szybko i na odczepnego
 -mamo gdzie jest mój strój ,mamo gdzie są moje pod spodenki ,mamo gdzie jest mój telefon ,a gdzie jest portfel ,a dokumenty gdzie i perfumy , nie ma ,mamo ,mamo mamo????????
A ,co ja informacja --nie , MAMA:)))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz